wtorek, 19 kwietnia 2011

SZYBKI I SMACZNY PLACEK BEZ PIECZENIA

CIASTO Z WIÓRKAMI
Masa:
1 ½ torebki wiórek kokosowych
1 szklanka śmietany kwaśnej
6 łyżek cukru
Całość wymieszać i zostawić na 2 godz. (masa)
---------------------------------------------------------------
Ciasto:
20 dag margaryny
25 dag cukru pudru
4 jajka (utrzeć margarynę z cukrem pudrem dodając po 1 jajku.)
20 dag mąki ziemniaczanej
2 dag kakao
proszek do pieczenia ( 2 łyżeczki )
-------------------------------------------------------------------------
2 galaretki (wiśniowe lub truskawkowe lub czarna porzeczka)
biszkopty okrągłe ( paczka )
---------------------------------------------------------------------------
Upieczony placek przekroić na 2 części. Przełożyć masą.
Na dolny placek na masę kokosową położyć biszkopty, zalać galaretką ( gęstniejącą ). Położyć górny placek, na wierzch polewa.
Można to ciasto zrobić na gotowych spodach tortowych (ciemnych)

3 komentarze:

  1. Kochane koleżanki, pozwoliłam sobie umieścić przepis na pyszne ciasto, smaczne efektowne i szybkie w zrobieniu. Ja robię je na gotowych ciemnych spodach tortowych ( w tortownicy ) , wcześniej rozpuszczam galaretkę , i robię masę a potem to już tylko przekładam i wkładam do lodówki, a po kilku godzinach można się delektować lub następnego dnia ( gdy robi się wieczorem).Mam nadzieję, że ktoś się skusi na nowe ciasto na święta i napisze jak smakowało.Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przepis dla niecierpliwych!Ciasto jest "szybkie" i pyszne!pozdrawiam! i życzę Wesołych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przepis dostałam już dużo wcześniej od Marii i ciasto robiłam kilka razy! Wszystkim smakuje i zawsze wychodzi :) Polecam!
    Ola Michalik

    OdpowiedzUsuń