piątek, 29 kwietnia 2011

tęsknoty

Wydaje mi się, że wieki całe Was nie widziałam. Tęsknię.

8 komentarzy:

  1. W i t a j , Zgubo Nasza Kochana!
    No jak można zniknąć na aż tak długo?..
    To co Tobie się tylko wydaje, dla nas jest oczywistością. Skoro Ty młoda kobieto tęsknisz, co my mamy powiedzieć?, gdy jesteśmy już w drugim półroczu życia? i ciągle mamy niedosyt?..
    Jedna jest rada: spotkaj się z nami najszybciej jak tylko można i już...
    pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Dobra rada:) Będę w najbliższą środę na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, i to jest dobra decyzja!
    Zatem do zobaczenia w środę,
    już się cieszę, pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina,to "na pewno"nie jest takie pewne.
    Miło by było Cię widzieć
    Mam bilety dla Ciebie.
    Odpisz mi na komentarz w "Miłośniczkach teatru"
    Buziaczki zgubo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tęsknię , nie widząc nigdzie Eweliny. Zaczęłam się godzić-taka kolej rzeczy i - za "kurtynę". A tu taka niespodzianka !. Cieszę się na spotkanie w środę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina, brakuje Cię bardzo, zostawiłaś straszną wyrwę po sobie. Twoje oczy zapadły mi głęboko w pamięć, dobrze,że jesteś. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Ewelinko, no nareszcie się odezwałaś i trzymam Cię za słowo, że będziesz z nami w środę w Świecie Lodów na naszym comiesięcznym spotkaniu.Mam taką małą nadzieję,że choć na chwilkę wrócą "stare dobre czasy" i miłe wspomnienia.Serdecznie pozdrawiam i Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelinko! Masz szczególne miejsce w moim sercu!
    Spotkania z Tobą były wspaniałe i zawsze będę je wspominać z łezką w oku!Dziękuję,że jesteś!

    OdpowiedzUsuń